Friday, October 1, 2010

CICAK TOKEK ATAU BIAWA PUNGKO

Assalamualaikum dan salam sejahtera serta salam satu Malaysia.
Wow...,kini sebuk dan riuh rendah di dalam negara tentang binatang yang bernama cicak tokek atau dipanggil juga sebagai biawak pungko.Kenapa tiba-tiba sahaja binatang biawak pungko ini menjadi begitu popular sehingga harganya mencecah ribuan ringgit malah jika beratnya mencecah 600 gram ia boleh dijual dengan harga RM 1,000,000,000.00 (sejuta ringgit Malaysia).Ape ke benda ni...berlian hidup ke??Alkisahnya dibicarakan bahawa binatang ini boleh mengubat pelbagai jenis penyakit termasuklah penyakit AIDS.Wah..ini satu penemuan yang hebat...jika ianya benar !!!.Pesoalannya di mana bukti kesahihannya.Sekiranya anda pembaca blog ini ada bukti boleh kirimkan kepada saya.Cerita cicak tokek ini begitu menarik minat saya sehingga saya juga mencari binatang ini..akhirnya saya telah mendapat beberapa ekor.Saya bersedia untuk menjualnya.Sesiapa berminat silalah hubungi saya 013 9018773.Siapa cepat dia punya lah.

No comments:

Post a Comment